UTRECHT – De storing in de app van de Rabobank is opgelost, meldt een woordvoerder van de bank.
Klanten ervaarden donderdagochtend problemen bij het gebruik van de app. Zo kregen zij een melding te zien dat er sprake was van een technisch probleem, waardoor overboekingen vanaf spaarrekeningen niet mogelijk waren.
Ook konden sommige klanten hun spaarrekeningen niet bekijken. De storing was ontstaan in de eigen systemen van de bank, meldde de zegsman eerder. Storingswebsite allestoringen.nl had sinds ongeveer 04.00 uur honderden meldingen ontvangen. Dat aantal is inmiddels flink teruggelopen.
Woensdag had de app ook al last van een storing. Die van donderdag was daaraan gerelateerd, zegt de woordvoerder. “We zijn nu op de achtergrond herstelwerkzaamheden aan het uitvoeren en verwachten geen problemen meer.”
Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws uit de transportsector!
Abonneer u gratis op een van onze nieuwsbrieven:
Nieuws: Dagelijks rond lunchtijd ontvangt u een overzicht van het laatste nieuws uit de transportsector.
Business: Elke vrijdag rond 12.00 uur brengen wij u het belangrijkste business-gerelateerde nieuws.
Schrijf u nu in en mis niets meer!