SCHIPHOL – KLM roept passagiers op niet naar Schiphol te komen als hun vlucht geannuleerd is of ernstige vertraging heeft door de wereldwijde computerstoring. Het vliegverkeer is op dit moment beperkt door de storing.
“Dit betekent dat klanten rekening moeten houden met vertragingen en annuleringen. We roepen passagiers op niet naar de luchthaven te komen als hun vlucht niet vertrekt of ernstig vertraagd is. Wij realiseren ons dat dit voor groot ongemak zorgt bij onze klanten, zeker nu de zomervakantie net is begonnen. KLM werkt met man en macht aan het herstel van de operatie. Wij adviseren passagiers de website KLM.com of de KLM-app in de gaten te houden voor actuele informatie over hun vlucht”, aldus een verklaring.
KLM zei eerder al dat het niet mogelijk is om vluchten af te handelen, onder meer door problemen bij het inchecken. De maatschappij zag zich daarom genoodzaakt om de operatie grotendeels te staken.
Ook veel andere luchtvaartmaatschappijen en luchthavens in de wereld zijn geraakt door de storing.
Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws uit de transportsector!
Abonneer u gratis op een van onze nieuwsbrieven:
Nieuws: Dagelijks rond lunchtijd ontvangt u een overzicht van het laatste nieuws uit de transportsector.
Business: Elke vrijdag rond 12.00 uur brengen wij u het belangrijkste business-gerelateerde nieuws.
Schrijf u nu in en mis niets meer!